سبحانسبحان، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

sobhan

دومین دندون

1399/10/29 8:28
نویسنده : somayeh
476 بازدید
اشتراک گذاری
یکی دوروزی میشه که دندن دوم سبحان کنار دندون قبلی درومده خداروشکر برای این دندونش زیاد اذیت نکرد الان دیگه کلماتی مثل دد بابا ماما رو راحت میگه و اینکه دایما دور خونه ها در حال گشت و گذاره
دو هفته دیگه باید برم سر کار🥺
قرار بود تا عید مامانی نگهش داره ولی الان کمرش درد میکنه و نمیتونه بغلش کنه مهدها هم به خاطر کرونا بسته ان واگه باز هم باشن میترسم بفرستمش پیش بقیه بچه ها
احتمال واسه یک پرستار بگردیم اما بابا مهدی دلش نمیخواد کسی بیاد خونمون
اگه کرونا نبود حتما میبردمش مهد اما الان واقعا نمیدونم چیکار کنم




پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

RayaRaya
29 دی 99 9:30
عززییزززممم خدا حفظش کنه😍
 
somayeh
پاسخ
ممنون😊
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 دی 99 10:34
انشالله دندانهای محکم بشه چرا خودتون نگه نمیارید شاغلین 
somayeh
پاسخ
بله من کارمندم بعد از ۹ماه مرخصیم تموم میشه😔
RayaRaya
29 دی 99 10:55
بیارینش من نگهش دارم😊😁
عاشق بچه کوچولوهام😍
somayeh
پاسخ
ای جانم😁
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 دی 99 19:38
خدارو شکر که مریضیت تموم شده خیلی خوشحال شدم چون مریضی خیلی سخته من سرطان داشتم درمانگاهم تازه تموم شده منم خیلی خوشحالم خدا هیچ کسی رو مریض نکنه
somayeh
پاسخ
ایشالا همیشه سالم باشید😔
مامانيماماني
1 بهمن 99 21:10
فداش بشم.بیارش خونه خودمون.باهاش بازی میکنیم تا برگردی 
somayeh
پاسخ
ای جانم😍ای کاش میشد🤣
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
10 اسفند 99 11:21
بدینش من از شبح تا شب براتون نگهش میدارم😁😁
 
somayeh
پاسخ
نگاه به قیافش نکن این بچه چنان فضوله که بیا وببین😁
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
11 اسفند 99 12:02
من یه جوری آرومش میکنم که دیگه از این کارا نکنه😍😂💖
somayeh
پاسخ
مرسی گلم همون پیش مامانیش جاش امنتره🤣
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
12 اسفند 99 11:45
😂خودمم همینطور فکر میکنم😂❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sobhan می باشد