سبحانسبحان، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

sobhan

سید محمد طاها😍

1399/10/11 22:18
نویسنده : somayeh
194 بازدید
اشتراک گذاری
بچه خاله سمانه بدنیا اومد🤗🤗🤗
اسمش شد سید محمد طاها و اینکه خیلی کوشولوهه
خیلی خوبه که خونه ما و خاله سمانه سمانه تو یه اپارتمانه وقتی سبحان بدنیا اومد من دلم گرم سمانه بود و حالا هم که محمد طاها اومده من تندی میرم خونشون !خاله بازی داریم کلا
امشب خونشون برا شام دعوت بودیم ولی خاله نرگس نیومد مبین تب سنجاقک گرفتهالبته تبش تموم شده ولی بدنش دونه های ریز بیرون زده🥺




مهمونی امشب و لباس جدید سبحان و طاها و بند نافش
بند نافش امروز افتاد🥺
پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
11 دی 99 22:41
قدم نو رسیده مبارکه😍😍😍
somayeh
پاسخ
مرسی🤗
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
11 دی 99 22:41
خوشحالم میشم اگه افتخار بدید و دنبالم کنید.
RayaRaya
11 دی 99 22:50
تولدش مبارک باشه😍 دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 دی 99 10:57
سلام از طرف من هم به خاله سمانه تبریک بگید  قدم نو رسیده مبارک باشه خدا حفظشون کنه عزیزم ممنون میشم پست اخرمو ببینید 
مامان سانازمامان ساناز
13 دی 99 10:24
خدا حفظش کنه
 
somayeh
پاسخ
ممنون
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
15 دی 99 7:27
تولدش مبارکککک😍😍😍❤
خوش اومدی به دنیا😍💜
ایشالا هزاران سال عمر کنه💝
با افتخار دنبال شدید خوشحال میشم دنبالم کنید💞
somayeh
پاسخ
مرسی😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sobhan می باشد