سبحانسبحان، تا این لحظه: 4 سال و 6 روز سن داره

sobhan

🤗

1399/9/2 20:54
نویسنده : somayeh
187 بازدید
اشتراک گذاری
سبحان عزیزم به تازگی خیلی شیطون شدی یعنی فقط میخوای باهات بازی کنم واگه یه لحظه حواسم پرت بشه جیغای بنفش میکشی
موهات بلند شده و بابا مهدی برای اولین بار موهای پشتتو با ماشین زد🤣
صبحا باهم میریم خونه بابابزرگ و مامانی با خوشحالی بغلت میکنهبابابزرگ خیلیییی دوست داره
حیف که کرونای لعنتی تمام نشد وگرنه هر روز میبردمت بیرون دور دور
وبیشترین استرس این روزام سر کار رفتن وتنها گذاشتنته
نمیدونم چه جوری وقتی من نیستم میخوابی مامانی میگه به خاطر کرونا خودم ازت نگهداری میکنم ولی من میترسم نتونه چون تو خیلی فضولیعکسای ۶ماهگیتومیخواستم اینجا بذارم ولی بابا مهدی ریختشون توی لپ تاپ🥴 پس فقط یه عکس از امروز میذارم که با بابا پشت فرمون بودی و ذوق زده بودی
دلم برات نوزادیت تنگ شده خیلی زود گذشتالان ساعت یکربع به ۹ شبه و تو کنارم خوابیدی و صدای نفسات تو گوشمه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sobhan می باشد