سبحانسبحان، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

sobhan

دو ماهگی

1399/4/17 23:56
نویسنده : somayeh
244 بازدید
اشتراک گذاری
سلاااام امروز ۲ماهه شدم
بابا امروز به خاطر من مرخصی گرفت تا منو ببره واکسن بزنیم قبلشم برای مرخصی مامان رفتیم دفتر خدمات قضایی تو سامانه ثنا ثبت نام کردیم
وقتی واکسن زدن یکم گریه کردم ولی زود ساکت شدم چون مامان و بابا قبلش بهم قطره استامینوفن داده بودن
اما بعداز ظهر خیلی درد داشتم و کلی گریه کردم
شب مامانی زنگ زد و خبر داد که خاله نرگس قراره بره بیمارستان چون اب دور نینیش کم شده و احتمالا امشب بیمارستان باشن
مامان امشب باید مواظبم باشه تا یه وقت تب نکنم

اینم عکس ماهگرد دو ماهگیم
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان خانومیمامان خانومی
19 تیر 99 15:16
سلام هزار ماشالله به  این پسرک  از خاطرات ماهم دیدن کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sobhan می باشد