سبحانسبحان، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

sobhan

ختنه سوران

1399/7/4 15:39
نویسنده : somayeh
236 بازدید
اشتراک گذاری
۲مهر سبحان ختنه شد. روز قبلش خودم به دکتر زنگ زدم و براش نوبت گرفتم هرچی به باباش گفتم به حرفم نکرد و میگفت دلم نمیاد
اونروزساعت۵بعداز ظهر با مامانی و بابابزرگ و خاله فاطی رفتیم خاله فاطی پاهاشو گرفت و مامانی هم دستاشو گرفته بود امپول بیحسیش خیلی دردناک بود و اینقدر گریه کرد که صورتش کبود شده بود
دکتر یه عالمه چرک در اورد و گفت خوب شد اوردینشبا لیزر ختنه شد ودر طول ختنه با شیشیه شیر که مامانی بهش میداد خوابیده بود
تمام شد ورفتیم تو ماشین بغلم خواب بود یه یکهو بیدار شد و شروع کرد به جیغ زدن تا دوساعت بعدش فقط جیغ زد پسر عزیزم
خدا خیرش بده خاله فاطی رو که کمکم میکرد و تاب تابش میدادیم
از اونطرفم بابا مهدی گریه میکرد
خلاصه ساکت شد و ما شب خونه بابابزرگ خوابیدیم ولی تا صبح همش بیدار میشد ومن تو بغلم تابش میدادم تا میخوابید روز بعدشم که خاله ها رو برای شام دعوت کردیم و خلاصه تا الان که به خیر گذشت الان سبحان کنارم خوابیده و من از صبح دارم خونه رو مرتب میکنم
خدایا صد هزار مرتبه شکرت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sobhan می باشد